this is me

hej och välkomma till min blogg :D

här kommer ni få lära känna mig och ta del av mina tankar och åsikter. Ni kommer vara en del av min blogg då jag kommer fråga er frågor och ni ska kunna fråga mig saker ni undrar. Mitt mål är att bilda en gemenskap bland oss ungdommar där vi ska kunna tala ut om våra känslor. allt som sägs här ska stanna här alla i min blogg kommer vara annonyma och på så sätt ska det vara lättare för er och mig att skriva ut sina åsikter och frågor.

vem är jag?

jag är en tonåringstjej från storstan som har många frågor om livet som vilken annan tonåring som helst.
jag är precis som alla andra tonåringar jag testar saker för att hitta mitt jag.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0