shoppaholic

hej!

vet ni? när jag känner mig deppig brukar jag alltid beställa hem massor av kläder det får mig att bli gladare. Jag älskar shoppa jag är en riktig shoppaholic mamma har fått ta finaxlån för jag ska kunna få allt jag vill ha. Har hittat så mycket kläder jag vill ha jag blir galen tror jag! vågar inte fråga mamma direkt för jag har redan fått jätte mycket kläder den här månaden så det är ingen ide. Min månadspeng kanske räcker till några plagg om jag har tur. Jag blir jätte glad när jag tänker på shopping det är en slags avkoppling man glömmer bort alla bekymer medans man shoppar det är som spa fast bättre.

blir ni också glada av köpa kläder? hur mycket pengar spenderar ni på kläder i månaden?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0